خرید دیجیتالی

مقاله راجع به خرید دیجیتالی

خرید دیجیتالی

مقاله راجع به خرید دیجیتالی

تجلیل از برگزیدگان مسابقه طرحهای تجارت الکترونیکی آسیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، از میان 37 سایت تجارت الکترونیک برگزیده کشور که به عنوان نامزد معرفی شدند، 4 سایت به اسامی سایت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، مشارکت تسهیل گستر تبریز، انتشارات پردازش و شرکت فروشگاه ساز اینترنتی جهان دیتا به ترتیب به عنوان اولین تا چهارمین سایت برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از میان 66 مقاله داخلی و خارجی رسیده به کمیته علمی چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی 16 مقاله انتخاب شدند که در کتاب همایش به چاپ خواهد رسید.
این گزارش می‌افزاید: در اختتامیه چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی از یک طرح که در مسابقه طرحهای تجارت الکترونیکی آسیا eASIA AWARD برگزیده شده است، تقدیر شد.
این مسابقات شهریور ماه امسال در کشور تایلند و از سوی شورای تسهیل و تجارت کسب و کار الکترونیکی با حضور 15 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه AFACT برگزار شد و طرح ارایه شده از سوی علی اکبر جلالی با عنوان روستای قرن آباد، اولین مرکز ICT روستای کشور حائز رتبه اول شد.
این طرح نشان برترین پروژه در موضوع خلاقیت و نوآوری برای کاهش فاصله دیجیتالی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال جاری میلادی به دست آورده است. این طرح در روستای قرن آباد استان گلستان با همکاری مردم منطقه اجرا شده است
همچنین 3 طرح تجارت الکترونیکی دیگر نیز از سوی ایران شامل نظام ملی طبقه‌بندی و خدمات شناسه کالا و خدمات (ایران کد) تدوین و بومی سازی استاندارد تجارت الکترونیک از سوی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و پروژه ایجاد کسب و کار خانگی، گلدوزی و خیاطی برای بانوان به صورت توزیع یافته با استفاده از فن آوری اطلاعات در مسابقه طرحهای تجارت الکترونیکی آسیا شرکت داشت که در چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی از آنها نیز تجلیل به عمل آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد